Wednesday, 23 May 2007

Aspuri (bahagian enam - kolah)

Sebagai penghuni siti zubaidah, kami nampak dengan jelas dan nyata segala benda dan makhluk yang menghuni kolah. Dalam kolah aspuri ada :

kain sarung, pakaian dalam, gayung, katak, berudu, baldi, lumut dan sepit baju.

Setiap pagi, kami mandi, gosok gigi dan berwudhu' di kolah yang sama tanpa rasa jijik.

updated : aspuri IV dan aspuri V


7 comments:

hafizbar said...

takpe.... lebih dua kolah. kau smap labu ke dulu? kekeke

sampulnak said...

Hafiz,


tak la.... aku blaja kau smka besa je, kat sabah.

hafiz said...

ic.... satu geng la kita.... set2 skolah ugama

sampulnak said...

Hafiz, tul jugak kalau aku pikir2 balik... sebab mmg ada aspuri jenis malas nak basuh mug dan tupperware.....

1 said...

wow. berudu dan katak perkara biasa? huhu. mesti semua dak skolah zeq berani mati. leh jd suicide bomber camni. and all the best ya berstudy

bojol said...

woahahaha kejinye.
tapi at least korang buleh nampak ape yg dalam kolah korang.
kolah kitorg yg tak penah terdedah tu entah ade yg ade dalam tu takde sape tau. matilahhh

sampulnak said...

wan : bukan berani mati. tapi terdesak ni.

Bojol : kalau tertutup ok kot, tak de benda2 asing ble masuk.... kalau terbuka ni tahi burung pon masuk kot muahhaha