Thursday, 10 May 2007

Do you know why I always want to turn back time?

because I want to advice the 'past' me about so many things,

so I don't have to punish myself everyday.

It's hurt, but it help me to feel less guilty.

4 comments:

joey said...

biasalah tu semua org ada menyesalan yg sudah tp apa boleh buat kan.. we have to suck it up and continue with life.. kalau nak boleh jer mulakan hidup baru..

amik yg jernih buang yg keruh.. =)

Anonymous said...

tau tak knape Allah swt mencipta manusia ngan mata kat depan, bkn kat belakang?

sebab manusia dicipta utk sentiasa mengandai ke masa depan, bkn utk mengingati masa lalu.

look to the future and be strong. think positive!

sampulnak said...

joey, anon,

thanx..... be more positive mula hari ni!!!!!!

joey comel said...

jadi macam natasha!! POSITIVE jer.. baru la boleh jadi..... (susah nak sebut perkataan nie kat blog ko).. cute..

betul tak??? walaupun aku cakap x ikhlas tu.. hehehhehe