Sunday 18 November 2007

makan lapar makan lapar makan lapar

manusia terbahagi kepada dua. mereka yang boleh mulakan hari tanpa makanan dan mereka yang mesti makan sebelum menjadi normal.

dan aku bangga menjadi yang kedua.

aku juga sangat risau kerana hari ini (semasa entri ini di tulis). aku baru sedar, aku perlu kenyang sebelum tidur. kalau tidak, aku akan berfikir pasal makanan, berjam-jam.

dan minta maaf kepada sesiapa yang terbuang masa membaca entri aku sedang lapar + tidak boleh tidur.

let's pray there'll be something edible in the kitchen.

lapar. lapar. lapar. lapar. lapar. lapar

hurmm, how about you?

7 comments:

misoshiru2312 said...

haha...
aku ada satu penyakit,
kalo xmakan pagi..sampai ke mlm aku xkan berselera utk makan..huhu..
utk winter ni aku sdh naik 5kg zeq..haha

Osyim said...

makan ada la kemestian...kalau x makan...cam orang gila...and disebabkan aku jenis yang sangat kuat makan...aku dah biasa bila budak lelaki tegur makanan aku banyak. sedangkan owner cafe tempat aku selalu pergi pun cakap "ko ni kuat makan ke makan kuat". aku xtau apa maksudnya..lol....apa aku merepek ni....anyway, aku masuk dalam golongan ke 2

Anonymous said...

aku makhluk pertama. haha. tapi kalo suda start makan, nah, makan jak la tu. time2 sejuk gini ni, muahaha.. time2 ni jua la aku malas masak. :P

Azurah Anuar said...

aku amkan sbb nak elak peryt masuk angin da lepas tu menyebabkan kepalas akit.

kalau agaknya ak makantak mengakibatkan mana2 masalah diatas, aku tak perlu makan pun.

:)

superunknown said...

sbg seorang yg memiliki beer belly gut skang, aku mengisytiharkan bahawasanya bangkit dari tido, aku akan meluru mencari makanan jua. ini mula berlaku sejurus berhenti menjadi perokok tegar. ibarat mengganti habit yang teruk kpd yg sederhana teruk. mekasih.

tp yg pasti dh rasa lapar, makan jelah kan zeq

Anonymous said...

Gluttony termasuk dlm 7 deadly sins.

kalau aku sdg belajar / ulangkaji, pun meja aku mesti penuh dgn bermacam makanan. spt saranan Mrs Wong. heheheh

aku tgh tidur pun, tetiba bgn jam 2 pagi cam tu, terus menuju ke peti sejuk (macam mengigau plak), makan apa yg ada, pas tu sambung tidur blk.

utk aku stay up, aku tak minum kopi. tp coke, keropok, dan oreo.

aku pencinta cokelat yg setia. u have no idea how much chocolate i consume :P

thank God, my body still maintain "tagap" :P and i don't have to worry anything about weightgain walaupun aku makan macam, erm,,, macam aku. heheh

Anonymous said...

sy masuk golongan pertama.Tp sbb food sgt scarce kt sini,tu yg boleh termsuk golongan pertama.Lagi satu,sy sgt mls nak bergerak utk mkn sometimes..menyebabkan perut sy adapt ngan condition takde makanan. Hehehe. Kalo kat umah,sy boleh survive tak mkn2, tp kalo kat univ,sy mesti nak mkn...kejap2 lapar.Hmm..pengaruh environment kot.