Sunday 30 December 2007

post saja-saja

aku tidak larat mahu sampung post pasal Italy. Satu, sebab mungkin akan menimbulkan perasaan 'jeles' kepada semua orang. Kedua, kerana saya sibuk kerja di restoran tercinta.

hari keempat dan kelima saya di Italy dihabiskan di Vatican City, Spanish Step, Trevi Fountain, membeli belah cenderahati (atau cenderamata?) dan sebagainya.

ok.

2007 sememangnya tahun yang sangat bermakna untuk aku. aku banyak berjalan-jalan ke eropah. bersendirian. bersosial semula. membuat keputusan paling sukar pernah aku lakukan. membuat keputusan paling bodoh pernah aku lakukan. mengerti perasaan sunyi. mengenali manusia dari pelbagai latar belakang.

pendek kata, pada tahun ini aku mengalami perubahan yang sangat banyak dari sudut personaliti, kehidupan sosial, percintaan, kewangan dan cara berfikir.

banyak yang aku kesali. banyak juga yang manis.

selamat tinggal 2007.

semoga hari esok lebih baik daripada hari ini.

3 comments:

Anonymous said...

hik. tau pong aku jelezz! cettt

baaa, epi nu yah!!!

superunknown said...

happy new year zeq.

tq atas komentar ikhlas anda ;). i appreciate u as well zeq.

for the new year, i wish all the success in the world for u, all your goals to be achievable. and the bad stuff simply go away.

happy new year 2008 and im still bloody jealous with your trip no matter what.

Norisza Ismail said...

hello..zeq kan? dilla here,student dr cardiff. nk tanya sikit pasal italy trip leh? kami akan ke italy, flight spi di Pisa, 22 March 08 and pulang ke London, dari Venice,28 March. Kami nk pergi ke Pisa,Rome and Venice.Boleh bg any suggestion about hostel yg murah n transportation nk ke tpt2 ni?many thanks..