Friday 30 November 2007

Thursday night out.

Pasar Krismas merupakan acara tahunan di bath. Malam semalam ialah malam pertama pasar itu dibuka. kami yang sangat sakit kepala dengan kuliah dan baru sahaja lega selepas selesai menghantar kerja kursus terus bersetuju dengan saranan hajare untuk bergembira selepas itu.

bath abbey dari pasar krismas

rahmah, ini cheese yang aku 'usha' untuk kau









dan selepas itu, kami bergerak ke La Tasca. Kebetulan malam tadi, Glabal Group (persatuan pelajar antarabangsa University of Bath) membuat tempahan di restoran itu dan kami mendapat 25% diskaun. inilah gambar makanan-makanan kami.






kami bercerita mengenai perbezaan belajar di Malaysia dan di sini. Pro dan kontra. Kami bincangkan banyak yang pro sahaja. dan kami juga bersetuju kami perlu menikmati malam ini dengan sebaik-baiknya dan kekalkan dalam ingatan selama-lamanya kerana hari ini kami betul-betul rasa hidup sebagai seorang 'undergraduate in the UK'.

terima kasih semua kerana menjadikan hari ini sangat berwarna-warni. Terutamanya 'Mr. England' yang masih ingat dan senyum dan memberi signal kepada aku :). hahahha

3 comments:

Anonymous said...

aku harap satu hari nanti aku akan dapat merasa pengalaman sebagai pelajar undergraduate malaysia di uk, macam yang kau rasa.

so far, aku tak rasa best pun!!

arghh!!

superunknown said...

wah jelesi kembali melanda. cheese kelihatan sgt enak dan banyak. sini harapan la i nk tgk sebongkah camtu. dan apakah itu beg, kenapa motif dia mcm songket je. hihi. eh makan pulak. la tasca ni mexican ke apa. nape udang besar. nape nampak sedap. ah dengki.

seronok aku melihat ko bergumbira zeq.

ann said...

wawa : jarang2 ni rasa best. xtau la kenapa. belajar di uk best sebab tgk benda baru, rasa benda baru baru tapi x best sebab kita rasa macam ada sesuatu yang tidak betul kalau tiba2 kita tegur org bukan malaysia.

wan : tu restoran spanish. udang x besar pon. gambar jak nampak besar.